Pro Street
HW nároky
Operační systém: Windows XP/Vista
Procesor: 2.8GHz a rychlejší (Windows Vista vyžaduje 3.0 GHz)
Paměť: 512 MB RAM (Windows Vista vyžaduje 1 GB RAM)
Místo na disku: 8.1 GB
DVD mechanika: 8x
Grafická karta: 128 MB s Pixel Shader 2.0 (podporované zběrnice AGP a PCIe)
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 9.0c
DirectX: verze 9.0c
Připojení pro multiplayer: 512 Kbps a rychlejší
Periférie: klávesnice, myš (volant nebo gamepad)
O hře
Need for Speed Pro Street vykročila novým směrem. Opustila závody v ulicích měst, kličkování v provozu a divoké honičky s policií. V novém díle se přesunula do uzavřených závodních okruhů. Kariéru začnete jako zelenáč a postupně se vypracujete na celebritu závodních dnů. O ty zde jde především. Během závodního dne musíte vyhrát většinu závodních disciplín. Závodit budete v klasickém gripu, což jsou standardní okruhové jízdy s ostatními soupeři. Čeká vás boj s časem, později se dostaví známý drag a také novinka - rychlostní klání s cílem dosáhnout na kontrolních bodech nejvyšší rychlosti.
Disciplín není mnoho, navíc prostředí tratí je poměrně jednotvárné, takže může lehce nudit. Vysvobodí vás povedený tuning aut. Najdete zde přes padesát licencovaných typů. SD použitím autosculptu si můžete vytvarovat každý kousek svého bouráku a vyzkoušet si úpravy třeba v aerodynamickém tunelu. Vytvořeného krasavce pak jde celkem snadno rozsekat při závodech díky novému modelu poškození. Ten však bohužel nemá velký vliv na jízdní vlastnosti. A jak to v NFS jezdí? Jízdní model si odskočil od arkády a přidal na obtížnosti, nicméně za realistický ho považovat nemohu. Je třeba si na něj dost zvyknout. Ostatně jako na celý Need for Speed Pro Street, který sice nesplnil všwchna očekávání, ale pořád je to špičková závodní arkáda.
+ grafické provedení, obrovské možnosti tuningu, destrukce aut, oživení série NFS
- nic revolučního, nesplněné sliby vývojářů, po čase nudné prostředí tratí mizerné AI soupeři
Seznam aut
Procesor: 2.8GHz a rychlejší (Windows Vista vyžaduje 3.0 GHz)
Paměť: 512 MB RAM (Windows Vista vyžaduje 1 GB RAM)
Místo na disku: 8.1 GB
DVD mechanika: 8x
Grafická karta: 128 MB s Pixel Shader 2.0 (podporované zběrnice AGP a PCIe)
Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 9.0c
DirectX: verze 9.0c
Připojení pro multiplayer: 512 Kbps a rychlejší
Periférie: klávesnice, myš (volant nebo gamepad)
O hře
Need for Speed Pro Street vykročila novým směrem. Opustila závody v ulicích měst, kličkování v provozu a divoké honičky s policií. V novém díle se přesunula do uzavřených závodních okruhů. Kariéru začnete jako zelenáč a postupně se vypracujete na celebritu závodních dnů. O ty zde jde především. Během závodního dne musíte vyhrát většinu závodních disciplín. Závodit budete v klasickém gripu, což jsou standardní okruhové jízdy s ostatními soupeři. Čeká vás boj s časem, později se dostaví známý drag a také novinka - rychlostní klání s cílem dosáhnout na kontrolních bodech nejvyšší rychlosti.
Disciplín není mnoho, navíc prostředí tratí je poměrně jednotvárné, takže může lehce nudit. Vysvobodí vás povedený tuning aut. Najdete zde přes padesát licencovaných typů. SD použitím autosculptu si můžete vytvarovat každý kousek svého bouráku a vyzkoušet si úpravy třeba v aerodynamickém tunelu. Vytvořeného krasavce pak jde celkem snadno rozsekat při závodech díky novému modelu poškození. Ten však bohužel nemá velký vliv na jízdní vlastnosti. A jak to v NFS jezdí? Jízdní model si odskočil od arkády a přidal na obtížnosti, nicméně za realistický ho považovat nemohu. Je třeba si na něj dost zvyknout. Ostatně jako na celý Need for Speed Pro Street, který sice nesplnil všwchna očekávání, ale pořád je to špičková závodní arkáda.
+ grafické provedení, obrovské možnosti tuningu, destrukce aut, oživení série NFS
- nic revolučního, nesplněné sliby vývojářů, po čase nudné prostředí tratí mizerné AI soupeři
Seznam aut
- » Acura Integra Type R
- » Acura RSX
- » Audi RS4
- » BMW M3 '03
- » BMW M3 '08
- » Chevrolet Camaro SS '67
- » Chevrolet Corvette
- » Chevrolet Chevelle SS '70
- » Dodge Charger
- » Ford GT
- » Ford Mustang GT
- » Honda Civic Si
- » Infiniti G35
- » Lamborghini Murcièlago LP640
- » Lexus IS 350
- » Lotus Elise
- » Mazda RX-7
- » Mitsubishi Eclipse GSX
- » Mitsubishi Lancer EVO IX MR
- » Mitsubish Lancer EVO X
- » Nissan 240 SX (S13) '89
- » Nissan 350 Z
- » Nissan GT-R PROTO
- » Nissan Skyline GT-R R34
- » Plymouth Hemi Cuda
- » Pontiac GTO '65
- » Porsche 911 Turbo
- » Porsche Cayman S
- » Toyota Corolla Trueno
- » Toyota Supra
- » Volkswagen Golf V GTI